duminică, 19 august 2012

Sete de tine. (2)

 - Poate fizic par uşoară, dar să ştii că nu sunt.
 - O să aflu cât de uşoară eşti, depinde de ce-mi iese cu tine.
 - Eu nu sunt ca majoritatea. Ai să mă ţii minte nu pentru ce ţi-a ieşit, ci pentru ce ai fi vrut şi nu ţi-a ieşit cu mine.



 - E mult prea devreme, şi am şi febră.
 - Las' că-ţi trece! Hai la treabă!
Zâmbeşte şi se ridică de pe marginea patului. Dacă din prima zi încep aşa, o să iasă ceva de pomină.
 - Avem cheie?
 - Speram să ai tu.
 - Lasă, cine naibii ne fură? Suntem singurii din cămin.
 - Nu mai bine rămâi tu aici?
 - Paranoico! Dacă ţi se fură ceva, plătesc eu. E ok?
Încep să râdă amândouă. Nu erau prietene apropiate, dar urmau să împartă aceeaşi cameră, şi sigur asta le va apropia. Niciuna nu căuta o confidentă, ci un sprijin moral, un braţ alături de care să muncească în următoarele zile. Şi aveau şi aceleaşi gusturi muzicale, deci bonusul se dubla.
 - Vezi că o iau înainte. Vrei ceva de la magazin?
 - Hârtie igienică şi ness. A, şi ne trebuie şi ţigări.
 - Ce combinaţie! Hai că am plecat.
Râd amândouă pe înfundate.
 - Paa! Ne vedem jos.
Cască şi ia o pastilă, în timp ce îşi caută jacheta, fredonând.
 - Lasă-te mă, n-ai voce!
 - Nu îmi trebuie, eu seduc din priviri.
Se întoarce şi îi face cu ochiul. El zâmbeşte.
 - Să ştii că ai ceva în privire..
 - Ai bătut la uşă?
Întrebarea l-a luat prin surprindere.
 - Ăă, da. Nu a răspuns nimeni, şi m-am gândit să mă asigur că nu dormiţi.
 - Păi şi dacă eram indecentă?
 - Cred că se pune altfel problema.
 - Cum?
 - De ce nu eşti indecentă?!
Ea începe să râdă.
 - Hai jos, mă aşteaptă şefu'.
 - Daa, siigur...
 - Vii?
 - Pentru tine, păpuşă, orice!


*   *   *   *   *


 - Nici n-am apucat să termin de mâncat şi -
 - Vorbeşti singură?
 - Acum nu. Ajută-mă să duc astea sus.
 - Cum se spune..?
 - Te rog? Hai, pe bune, mă cam grăbesc.
Era 9 fără un sfert. Nici nu apusese soarele în prima zi cu participanţii şi deja era epuizată. Toată lumea era la etajul 2, ei doi erau ultimii care trebuiau să ajungă.
 - Şi mie ce-mi iese?
 - Un pupic.
 - Hai, treacă de la mine.
Ea îşi dă ochii peste cap, îl pupă pe obraz şi o ia înainte pe scări.
 - Maamă, ce privelişte! Mă întreb dacă se simte la fel de bine pe cum arată.
Oftă. Întotdeauna uita să urce a doua. De ce se lega toată lumea de fundul ei totuşi?
 - Aşa agăţi tu?
 - Nu, eu agăţ aşa.
O opri între etaje şi îi puse mâna pe coapsă.
 - Mmm, e tare! Ce picioare beton ai!
 - Da, le întreţin. Acum hai, avem treabă.
 - Uu! Să înţeleg că a mers!
 - Ce să meargă?
 - Te-am agăţat! Ha!
 - Mă mir că ai succes cu aşa 'talente ascunse'.
 - Hei, tu ai zis că avem treabă! Dacă mă chinui puţin, te iau pe sus şi să vezi ce-ţi fac!
 - Poate fizic par uşoară, dar să ştii că nu sunt.
Îi face din nou cu ochiul şi el râde.
 - O să aflu cât de uşoară eşti, depinde de ce-mi iese cu tine.
 - Eu nu sunt ca majoritatea. Ai să mă ţii minte nu pentru ce ţi-a ieşit, ci pentru ce ai fi vrut şi nu ţi-a ieşit cu mine.
Zâmbeşte din coltul gurii.
 - Să adăugăm şi asta la lista lucrurilor de verificat la sfârşit?
 - S-a făcut. Acum hai, am întârziat deja.
Ea începe să urce din nou, dar el rămâne pe loc.
 - S-a înâmplat ceva?
 - Mă întreb dacă şi fundul tău e la fel de ferm ca picioarele.
Ea râde.
 - Foloseşte-ţi imaginaţia, mai mult de atât nu ai să prinzi!
Îi scoate limba şi o ia la fugă pe scări, lăsându-l, pentru prima dată în două zile, fără cuvinte.


*   *   *   *   *


Credeam că o să dureze ceva mai mult, dar se conturează destul de repede.
Sper că e o lectură bună, eu una ştiu că îmi place să o scriu.
Paa :)

Niciun comentariu: